Serialized Form
Class Hanoj extends javax.swing.JApplet implements Serializable |
serialVersionUID: 2009010901L
sizeX
int sizeX
- sirka appletu
sizeY
int sizeY
- vyska appletu
key
int key
- hodnota kodu stlacenej klavesy
pocetTeh
int pocetTeh
- pocet tehliciek je vlastne uroven hry. Urci kolko tehliciek bude na zaciatku hry
pomUroven
int pomUroven
- je to pomocna premenna urovne
Background
java.awt.Image Background
- premenna na nacitanie obrazka pozadia
ObrCucatko
java.awt.Image ObrCucatko
- premenna na nacitanie obrazka Cucatka
ObrTehlicka
java.awt.Image ObrTehlicka
- premenna na nacitanie obrazka Tehlicky
ObrStlpik
java.awt.Image ObrStlpik
- premenna na nacitanie obrazka Stlpika
Hura
java.awt.Image Hura
- premenna na nacitanie obrazka vykrik hura, pri konci hry
klik
boolean klik
- zistuje ci bolo kliknute myskou
tehI
int tehI
- pomocna premmenna pre index tehlicky
oldStavX
int oldStavX
- stara pozicia x
oldStavY
int oldStavY
- stara pozicia y
b1
javax.swing.JButton b1
- premenna pre buttony b1, b2, cize pre start a restart
b2
javax.swing.JButton b2
- premenna pre buttony b1, b2, cize pre start a restart
bPauza
javax.swing.JButton bPauza
- premenna pre button Pauza, s ktorym sa da hra pozastavit a nasledne
znovu spustit
b3
javax.swing.JRadioButton b3
- premenna pre RadioButtony b1, b2, cize pre hranie klavesami alebo hranie myskou
b4
javax.swing.JRadioButton b4
- premenna pre RadioButtony b1, b2, cize pre hranie klavesami alebo hranie myskou
theList
java.awt.List theList
- premenna pre list, ktory sluzi na vyber urovne hry.
backbuffer
java.awt.Image backbuffer
- vyborna premenna na odsranenie blikania, nacita sa dany obrazok do pamate..a potom sa
uz len vykresluje
backg
java.awt.Graphics backg
- pouziva sa tiez na odstranie blikania
myska
boolean myska
- zisti, ci sa bude hrat myskou
klavesnica
boolean klavesnica
- zisti, ci sa bude hrat klavesnicou
start
boolean start
- zisti, ci bol stlaceny start
level
int level
- premenna pre uroven hry..podobna premennej pocet tehliciek
end
boolean end
- Zisti ci je koniec..teda ci niekto presiel hru, ale pouziva sa aj pri pauznuti
hry. Vtedy vlastne hrac nemoze nic robi s tehlickami
stl
Stlpik[] stl
- tu sa vola trieda Stlpik s danym poctom stpikov
cuc
Cucatko cuc
- tu sa vola trieda Cucatko
teh
Tehlicka[] teh
- tu sa vola trieda Tehlicka s danym poctom tehliciek
hc
Hanoj_canvas hc
- Premenna na vytvorenie a nasladne volanie canvasu
steps
javax.swing.JTextField steps
- Sem sa vypisuje pocet krokov
step
int step
- Tato premenna sa incrementuje priamoumerne s urobenym krokom t.j. polozenie tehlicky
list
javax.swing.JComboBox list
- JComboBox sluzi na vybratie si urovne hry pomocou vylistovania moznosti
lab
java.awt.Label lab
- Tento label sluzi na zobrazenie casovaca v hre
thread
Casovac thread
- Toto je Thread, ktory sa vola casovac a ten sa updatuje kazda sekundu
go
boolean go
- Premenna go dovoli alebo zakaze casovac pripocitavat sekundy
cas
int cas
- Do tejto premennej sa zobrazuje aktualny cas casovaca
Class Hanoj_canvas extends java.awt.Canvas implements Serializable |
serialVersionUID: 2009010901L
parent
Hanoj parent
- premenna parent je pre hlavnu triedu, cize pre applet
key
int key
- tato premenna sluzi na zistenie kodu stlacenej klavesy
poc0
int poc0
- tieto premmenne poc0, poc2 sa vyuzivaju na konci hry, ked niekto vyhra, do nic
sa dava pocet tehliciek v danom stlpiku
poc2
int poc2
- tieto premmenne poc0, poc2 sa vyuzivaju na konci hry, ked niekto vyhra, do nic
sa dava pocet tehliciek v danom stlpiku
poloz
boolean poloz
- Zistuje, ci je stlacena sipka dolu. Vyuziva sa pri konci hry