Serialized Form


Package <Unnamed>

Class Hanoj extends javax.swing.JApplet implements Serializable

serialVersionUID: 2009010901L

Serialized Fields

sizeX

int sizeX
sirka appletu


sizeY

int sizeY
vyska appletu


key

int key
hodnota kodu stlacenej klavesy


pocetTeh

int pocetTeh
pocet tehliciek je vlastne uroven hry. Urci kolko tehliciek bude na zaciatku hry


pomUroven

int pomUroven
je to pomocna premenna urovne


Background

java.awt.Image Background
premenna na nacitanie obrazka pozadia


ObrCucatko

java.awt.Image ObrCucatko
premenna na nacitanie obrazka Cucatka


ObrTehlicka

java.awt.Image ObrTehlicka
premenna na nacitanie obrazka Tehlicky


ObrStlpik

java.awt.Image ObrStlpik
premenna na nacitanie obrazka Stlpika


Hura

java.awt.Image Hura
premenna na nacitanie obrazka vykrik hura, pri konci hry


klik

boolean klik
zistuje ci bolo kliknute myskou


tehI

int tehI
pomocna premmenna pre index tehlicky


oldStavX

int oldStavX
stara pozicia x


oldStavY

int oldStavY
stara pozicia y


b1

javax.swing.JButton b1
premenna pre buttony b1, b2, cize pre start a restart


b2

javax.swing.JButton b2
premenna pre buttony b1, b2, cize pre start a restart


bPauza

javax.swing.JButton bPauza
premenna pre button Pauza, s ktorym sa da hra pozastavit a nasledne znovu spustit


b3

javax.swing.JRadioButton b3
premenna pre RadioButtony b1, b2, cize pre hranie klavesami alebo hranie myskou


b4

javax.swing.JRadioButton b4
premenna pre RadioButtony b1, b2, cize pre hranie klavesami alebo hranie myskou


theList

java.awt.List theList
premenna pre list, ktory sluzi na vyber urovne hry.


backbuffer

java.awt.Image backbuffer
vyborna premenna na odsranenie blikania, nacita sa dany obrazok do pamate..a potom sa uz len vykresluje


backg

java.awt.Graphics backg
pouziva sa tiez na odstranie blikania


myska

boolean myska
zisti, ci sa bude hrat myskou


klavesnica

boolean klavesnica
zisti, ci sa bude hrat klavesnicou


start

boolean start
zisti, ci bol stlaceny start


level

int level
premenna pre uroven hry..podobna premennej pocet tehliciek


end

boolean end
Zisti ci je koniec..teda ci niekto presiel hru, ale pouziva sa aj pri pauznuti hry. Vtedy vlastne hrac nemoze nic robi s tehlickami


stl

Stlpik[] stl
tu sa vola trieda Stlpik s danym poctom stpikov


cuc

Cucatko cuc
tu sa vola trieda Cucatko


teh

Tehlicka[] teh
tu sa vola trieda Tehlicka s danym poctom tehliciek


hc

Hanoj_canvas hc
Premenna na vytvorenie a nasladne volanie canvasu


steps

javax.swing.JTextField steps
Sem sa vypisuje pocet krokov


step

int step
Tato premenna sa incrementuje priamoumerne s urobenym krokom t.j. polozenie tehlicky


list

javax.swing.JComboBox list
JComboBox sluzi na vybratie si urovne hry pomocou vylistovania moznosti


lab

java.awt.Label lab
Tento label sluzi na zobrazenie casovaca v hre


thread

Casovac thread
Toto je Thread, ktory sa vola casovac a ten sa updatuje kazda sekundu


go

boolean go
Premenna go dovoli alebo zakaze casovac pripocitavat sekundy


cas

int cas
Do tejto premennej sa zobrazuje aktualny cas casovaca

Class Hanoj_canvas extends java.awt.Canvas implements Serializable

serialVersionUID: 2009010901L

Serialized Fields

parent

Hanoj parent
premenna parent je pre hlavnu triedu, cize pre applet


key

int key
tato premenna sluzi na zistenie kodu stlacenej klavesy


poc0

int poc0
tieto premmenne poc0, poc2 sa vyuzivaju na konci hry, ked niekto vyhra, do nic sa dava pocet tehliciek v danom stlpiku


poc2

int poc2
tieto premmenne poc0, poc2 sa vyuzivaju na konci hry, ked niekto vyhra, do nic sa dava pocet tehliciek v danom stlpiku


poloz

boolean poloz
Zistuje, ci je stlacena sipka dolu. Vyuziva sa pri konci hry